lördag 21 april 2012

Hemma efter en super vecka på Madeira

Jag har varit hemma nu sedan tisdags, men blogginspirationen har jag inte riktigt fått tillbaka ännu. Nu gör jag ett försök och hoppas på att den snart är här igen. Här kommer lite bilder från Funchal, Madeira dit jag åkte tillsammans med min mamma för en vecka.

Vårt hotell, Hotel Raga i stadsdelen Lido.

Madeira är känd för sina blommor och blommar fanns det, 
oavsett om de har haft en torr vinter i år.

Madeira utan Madeira vin går inte.

I centrum av Funchal.

Saluhallen i Funchal.



Konst i Zona Velha (gamla stan i Funchal).

Det kommer fler bilder, det lovar jag. Fråga gärna om ni undrar något, så skall jag försöka svara så gott jag kan. Jag rekommenderar varmt att åka till Madeira och delar gärna med mig av tips till er andra om ni undrar över något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar