fredag 26 november 2010

Inredningskollage nummer 2

Har komponerat ihop ett till kollage, denna gång en liten mysig läshörna. Inspirationen här har varit ett rönnsbärsträd om hösten när alla löv har fallit av men bären sitter ännu på. Jag hittade stolen till först, så den var sedan utgångspunkten för hur resten utformades. Jag lägger alltid mina kollage upp på facebook också så om man vill se lite större och bättre bild kan man gå in på min profil. :)

Så nu blir det då att fundera över hur ooch vad mitt nästa kollage skall bli. kom gärna med förslag till rum och teman, så kan jag försöka iallafall få ihop något. jag är ju ingen mäster inredare så misslyckande finns alltid. Men jag gillar lite utmaningar, för att se vad jag egenligen kan. Så kom med förslag så skall jag försöka mitt bästa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar