torsdag 23 oktober 2014

2 månader till jul

Imorgon är det exakt två månader till jul. Då tyckte jag det var dags för en liten önskelista som är riktad till mina föräldrar. Jag har nämnt några små saker som vi önskar oss men inte kommit med en ordentlig lista. Nu är listan i alla fall färdig och jag delar den här på bloggen också. 

Bilderna är lånade från google

1. Kärscher fönstertvättare.
2. Tvättmedelsburk med två fack (kommer snart till Amalias Hem).
3. Fina och färgranna handdukar från Finlayson eller Marimekko.
4. Muminmugg, säsongsmugg vinter 2014 och Tuutikki.
5. Teema skålar, vita.


2 kommentarer:

  1. Vi har den där fönstertvättaren o den e riktit behändig! Vi fick den i julklapp för kanske 2-3 år sen men vi ha bara tvätta fönstren en gång sen dess. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma har den också. Och vad jag har hört blir det säkert bra att tvätta fönstren med den, förhoppningsvis lite roligare också :P

      Radera