söndag 15 januari 2012

Grubbel, grubbel

På torsdagen var det exakt en månad till min födelsedag och redan länge före det har jag börjat grubbla på hur jag skall fira. Det enda jag vet är att jag vill bjuda på något ätbart till någon. Men vad jag skall bjuda på, var och till vem är ännu oklart och det flyger ideer hit och dit i mitt lilla huvud. Att jag lyckas göra något så enkelt till något så svårt.

Dessutom hade jag önskat mig en tur till Haparanda-Tornio som födelsedagspresent. Vilket skulle betyda IKEA, handling av finsk mat och hotellövernattning. Men nu har jag börjat fundera om. Vi får se. :P Jag är helt enkelt för snål när det kommer till pengar och särskilt när det kommer till pengar som skall spanderas på mig.
+
Haparanda-Tornio sommarstid. Den här tiden på året är väl allting helt vitt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar