onsdag 22 februari 2012

Ingen bra filmkompis

Jag hör till den gruppen av människor som du inte vill se film med. Jag är kräsen när det gäller filmer och om filmen inte är intressant enligt mig så blir jag fort uttråkad. Jag vill i dagens läge bara se på en film om jag vet den är bra. Stackars Patrick :)

Så, kanske ni kan övertyga mig att se någon film som ni tyckte var bra? Filmtips, tack!

Ps. Jag ser inte på komedier, romantiska komedier eller skräck och thriller filmer är jag smått lejd av! Ufo filmer och "världen går under" filmer är också ett nej, nej.  Lycka till :) Haha

2 kommentarer:

  1. jag ser BARA på komedier, gärna romantiska. typ några filmer om året, om ens det. så jag är nog totally fel person att ge dig tips! hoppas du får några bra :)

    SvaraRadera
  2. -Änglagård- från början av 90-t ska du se (Colin Nutley). Vad händer när två personer från "kontinenten" flyttar in i en liten by i Sverige där alla känner alla? Jo drama, skvaller, starka känslor och kanske även sanningen om ens förflutna dyker upp i kohagarna...

    Jättevacker film, fin natur och snyggt filmat.

    /Anne

    SvaraRadera