fredag 24 februari 2012

One Lovely Blog Award


Tack till Christina för den här blogg awarden. Detta blir mitt första uppdrag som jag fått av någon annan här i bloggvärlden, spännande!

Uppdraget: Tacka den som gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare åt femton bloggare. 

1. Jag är och har alltid varit dålig på att hålla ordning på mina saker. Golvet är mitt klädskåp och högar med papper hör till min vardag. Oavsett om det är städat när jag får besök gömmer det sig hemligheter bakom stängda dörrar.

2. När jag gick i lågstadiet gick det ett program på radio X3M där folk ringde in och sjöng med låten i bakgrunden. Min pappa tyckte jag skulle delta och innerst inne hade jag också lust till det. Därför kan jag ännu idag "My heart will go on" utantill (det var min favoritlåt på den tiden detta skedde). Jag deltog aldrig, jag var för feg för det.

3. Jag har bytt startkablar på min första bil utan att någon annan var närvarande.

4. Efter mitt första år på barnledarutbildningen hoppade jag nästan av och började på gymnasiet istället.

5. Jag har nästan så länge som jag kan komma ihåg drömt om att äga ett eget café. Jag tror absolut att jag en dag kommer vara egenföretagare men om det är ett café jag driver vet jag inte. 

6. Jag älskar att äta KALLA karelska piroger.

7. Jag kommer absolut att studera vidare innom barnpedagogik men också studera något annat inom för exempel mat och inredning eller varför inte inom turism. Inredning och mat är absolut något jag älskar och vill  utvecklas inom och göra något mer av än vad det är idag.

De lyckliga vinnarna av awarden är:



Ps. Det blir inte 15, jag vet inte av flera som jag känner som bloggar. :) Så tipsa mig om din blogg så kan jag ge dig en award!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för awarden!
    Jag ska ta mig an den när vi fått internet till huset,
    hua då att leva utan nät!
    Blir snart galen...

    Ha det bra!
    Kram, Paula

    SvaraRadera