måndag 10 mars 2014

En stormig måndag

Eftersom det "stormar" där ute, så stannar vi (jag och Aini) inne idag. Vi låg i sängen extra länge och nu har vi intagit soffan och lämnar den inte om vi absolut måste. :) Det känns gott, för mig, att bara slappna av efter en helg på resande fot. Aini gjorde sin allra första resa i helgen, vilket gick riktigt bra. Hon tycker om att sitta i bilen och åka, vilket gör alla bilfärder väldigt smärtfria. Tillbaka till helgen. Vi reste till Patricks föräldrar över helgen, ut till öarna vid kusten här på Helgeland. Vädret var däremot riktigt dåligt, mycket vind och regn. Men för att vara vår första helg på resande fot med baby så gick allting väldigt bra.

Mys i sängen
Den senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket över vad jag egentligen tillbringar min tid på. Särskilt den tiden som jag tillbringar framför datan och på internet. Efter mycket tänkning så har jag beslutat för att begränsa tiden som jag tillbringar framför datan, både antal gånger per dag och längden på tiden. Jag vill hellre satsa på andra saker, framför allt på familjetid men också på att läsa böcker, sticka och dylikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar