torsdag 3 februari 2011

Dag 24 - Det här gör mig ledsen

Det här passar ganska bra idag, för idag är en ledsam dag. Jag skall åka tillbaka till Finland idag och det kommer att gå fem veckor före vi ses igen med Patrick. Jag måste starta redan i kväll eftersom mitt tåg till Mo i Rana går så tidigt i morgon bitti. Framme kommer jag att vara på lördag morgon cirka klockan 4.

Att åka iväg gör mig väldigt ledsen och tanken av att vara i från min Patrick gör mig ledsen. Det blir fem tuffa veckor men man måste försöka tänka positivt och se framåt. Dessutom hjälper en hektisk vardag för då har man så mycket att göra och tiden går fort då.

Vad annat gör mig ledsen? Det är en svår fråga. Men att missta nära människor runt omkring en är tufft och väldigt ledsamt för mig som säkert för de flesta andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar