lördag 5 februari 2011

Dag 25 & 26

Eftersom jag reste hela gårdagen hade jag inte en chans att blogga. Därför har jag valt att både ta dag 25 och 26 för er idag.

Dag 25 – Hemma hos mig

Jag är lite confused by den här rubriken. Va vill den man ska skriva. Jag tolkar det som att man skall berätta om hur det ser ut här hemma hos mig så då ska ni få lite information om det, oavsett om ni vill eller inte.

Så det här är hemma hos mig, i bilder.


Varför allt är bara slängt hit och dit är för att jag just kommit tillbaka och har ännu inte riktigt packat upp utan slänger bara saker hit och dit efterhand att de kommer upp från väskan :P Och ja, det är julpynt ni ser på köksbordet. Det ligger där undangömt borta i hörnet så jag inte behöver se på det.


Dag 26 – Mina rädslor

Den största rädslan jag har är nog det att mista alla de som står mig nära. De är en stor del av mitt liv och jag vill att de skall vara där för alltid och för evigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar