onsdag 9 februari 2011

Dag 30 – Saker som jag vill göra innan jag dör

Nummer 1: Resa. Jag har en gång i tiden blivit biten va resflugan och är väldigt ivrig på att resa. När det finns tid och pengar skall jag absolut någonstans där jag aldrig varit förut. Det finns redan fyra alternativ till vart det bär åt då. Det är Scotltand, Italien, Thailand eller Mexico.

Nummer 2: Bli förälder.

Nummer 3: Renovera eller bygga ett hem.

Nummer 4: Ha en sommarstuga på Korpo.

Nummer 5: Bli en stickande, bulla bakande, trädgårds pysslande mormor/farmor.

Nummer 6: Utbilda mig mera, inom samma eller annan branch.

Nummer 7: Kanske någon gång bli egen företagare.

Nummer 8: Göra inredning till något mera en bara en hobby.

Det finns säkert mer, men dessa åtta känns för tillfället väldigt rätta just nu. Tack för alla ni so följt mig på min 30 days resa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar