söndag 22 februari 2015

Slöa söndag

Idag har verkligen varit en slö söndag. En härlig slö söndag tillsammans med min lilla, fina familj. Jag fick sova länge imorse (vinkväll med flickorna igår kväll) och väcktes av frukost i sängen tillsammans med Aini och Patrick. Dessutom lagade Patrick tre-rätters idag till middag som var en del av min morsdagspresent. 

Efter en riktigt avslappande söndag känner jag mig redo för nästa vecka. Jag har gjort mig en liten lista över det jag vill nästa vecka skall innehålla. Inte en lista över måsen utan en lista över saker som jag faktiskt vill göra.

  • Ta tag i de nya utmaningarna på jobbet, planera och genomför.
  • Träna pilates x2.
  • Börja sticka igen.
  • Förbered inlägg och publicera mer än två inlägg på bloggen.


Pilgrimsmusslor i parmesanskål och krispig sallad.

Torsk inlindad i lufttorkad skinka, tabouleh och hummus.

Chokladpudding.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar