onsdag 1 december 2010

1 december

Första december är här och julen börjar så småningom kännas lite närmare för mig. Denna dagen till ära bestämde jag mig för att unna mig lite surffning på nätet bland en massa julprylar och pynt. Men på Ikeas hemsida blev jag fast till slut och tittade genom alla paketeringsgrejer de bjuder på i år. Själv har jag inhandlat alla mina julklappar för i år men paketeringen återstår och det var så skönt att få se lite mer otraditionella julpapper men ändå på något sett traditionella på Ikeas hemsida. Därför bestämde jag mig för att dela med mig av mina fynd till er också! :)


De här presentpåsarna var bara så härligt gammaldags ljuvliga :)

Likaså de här presentpappersrullarna.
Mera presentpåsar
Med matchande presentpapper.
Traditionella och otraditionella presentsnören.
Och till slut mera papper både med traditionella tomtar och andra kula mönster. Härligt med lite blått till jul också tycker jag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar