fredag 3 december 2010

3 December

Igår funderade jag mycket över vad jag skall blogga om, nu när jag har lagt som mål att blogga varje dag. :) Jag surfade lite på nätet och till slut kom det idé efte idé, jag tror jag nu har 21 förslga kvar efter den här dagen! Kul för mig!

Kid är en butik i Norge som bjuder på inredning. Mycket "tygproukter", men även annat smått. På deras hemsida kid.no hittade jag igår hittade jag udner inspiration tre bilder på olika jular. Jag vill nu dela med mig av de bilderna för at ge er andra också kankse lite idér. Jag måste säga att jag är antagligen mer för den första bilden "Den traditionella julen". Men alla är fina på sitt sätt och såklart kan man ta element från alla för att skapa sin egen. :) Dessutom tror inte jag på totalkopiering av just sådana här bilder, som du även kan finna i inredningstidningar. Bilder på olika rum med olika inredning typ då. Hellre tror jag man kan ta vissa element eller ta den där känslan som rummet utstrålar och överföra det sedan till sitt/sina rum sm man vill förnya eller ändra på. Såklart är det inte fel att göra hur man själv vill ha det.

Nå, slut med allt prat, här kommer bilderna! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar