måndag 10 januari 2011

30 days

Har tänkt göra som de flesta bloggare redan har gjort och fullföra en 30 days. Alltså jag har en lista på rubriker för 30 dagar framåt och skall på det sättet blogga varje dag och vara den aktiva bloggaren :) Här är listan:

Dag 01 – En presentation

Dag 02 – Mina syskon

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Mina vänner

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Dåtiden

Dag 07 – Framtiden

Dag 08 – Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt

Dag 09 – Min tro och livsfilosofi

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Min personlighet

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Våra resor

Dag 15 – Mina drömmar och önskningar

Dag 16 – En vanlig dag hemma hos mig

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Det här är jag bra på

Dag 22 – Det här är jag mindre bra på

Dag 23 – Det här gör mig glad

Dag 24 – Det här gör mig ledsen

Dag 25 – Hemma hos mig

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Mina favoritsaker

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Saker som jag är tacksam över

Dag 30 – Saker som jag vill göra innan jag dör

Så önska mig lycka till! Dag 1 är idag så jag skall göra ett inlägg med rubriken "en presentation" ännu idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar