tisdag 25 januari 2011

Trött på Ikea?

Du har kanske märkt alla Ikea saker som landar här i min blogg, både i bilder och i collage. Du kanske till och med har börjat tröttna på mitt eviga Ikea prat.

Tyvärr kan jag meddela för dig som tröttnat att jag inte tänker sluta :P Inte före jag hittar en inredningssida där det lika lätt går att spara bilder i från eller där jag känner mig hemma och hittar det jag söker eller har en sådan nordisk stil som tilltalar mig. ;)

Men om du har tips på lika bra sidor som Ikea, dela gärna med dig. Jag försöker hitta produkter på andra sidor men de är inte alltid jag lyckas och då får Google hoppa in som hjälp. Dessutom gör jag ju helst kollage eller blogginlägg om saker man kan hitta och köpa hem till sig. Istället för att använda mig av sådant som alla kan bara drömma om.

Tyker faktikst Ikea borde betala mig för all den gratis reklam de får på min blogg :P Men håll ut med Ikea pratet, för som sagt, det blir inte mindre av det :P

2 kommentarer:

  1. jag blir heller aldrig trött på ikea, bra grejor till överkomlig priser. sen är det roligt att blanda, ikea och lite dyrare saker med sånt man haft från förut. det är ju på det sättet som det blir personligt :)
    och du, vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Precis, man behöver ju int ha ett ikea hem precis :) Å tack för komplimangen :)

    SvaraRadera