söndag 9 januari 2011

Shopping


Har märkt att detta bloggandet bara minskar och minskar. Måste ta mig i kragen, hmm, men jag har ingen krage :( Nåjaa, bättre med få men förhoppningsvis mer innehållsrika inlägg än hundra stycken om dagen som bara säger blää.

I fredags var det shopping i Sandnessjøen. När vi for va det helt fint väder och så men plötsligt när vi kom ut ur en butik så var det värsta snöyran, turen med hurtigbåten som egentligen var en sjuktransport båt och bilresan hem var kanske inte den mest lugna men vi kom oss hem till slut.

Här är mina reafynd!

Båda köpta på Cubus! :)


Så köpte jag mig en Onepiece (inte original då men god för det att ha hemmakväller i vintermörkret). Patrick köpte sig en han också :)


I nästa vecka kanske det blir mer shopping, man får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar