tisdag 25 januari 2011

Dag 15 - Mina drömmar och önskningar

För tillfället drömmar jag nog bara om att bli färdig med studierna och när det gäller önskningar så vill jag efter att jag har blivit färdig bosätta mig en bra plats och få mig ett jobb där jag trivs.

Jag är i regel en riktig dagdrömmare och kan drömma mig långt bort in i framtiden. Det har fått lämna på andra plats nu när det inom ett halvår skall ordnas upp med studier, hem och jobb.

Men såklart efter de tre sakerna är fixade kan jag fokusera på mina andra drömmar, såsom familj, hus, mera utbildning och mer fokusering på min inredningshobby. Det har blivit lite av en dröm att en gång få verkligen jobba med inredning, den andra saken jag brinner för (barnträdgårdsläraryrket är solklart den första saken jag brinner för. Att få förverkliga två saker man brinner för måste ju bara vara motivation för en själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar