torsdag 20 januari 2011

Fynd

Det börjar bli en vana det här. Nästan lite beroende kallande. Men jag vill så gärna hitta nya, fina, annorlunda prylar och visa er vad som finns där undangömt i mörka vrån av alla dessa internetsidor som finns idag. :) Jag hittade en ny sida igår, finnishdesignshop.com med MASSA finsk design prylar och möbler :) Vissa ganska dyra då, det är ju designervaror så.

Först en dyna med namnet Rabbit av Klaus Haapaniemi.
Så hittade jag muminglas där, urgulliga (Iittala)
Så till sist från Finnsh Design Shop en kul lampa med dyr prislapp, Pilke 60 från Showroom Finland.
Vimsade in mig på Marimekkos sidor och hittade denna härliga tyglapp :)


Liten bild men det är en Räsymatto tallrik.
Så hittade jag också denna för mig nya Unikko modellen. Härligt vårlig!


Snart borde jag ta och göra något kollage som involverar några av mina fynd också :) Jag har några idér redan så stay tuned eller hur de nu skrivs :P (Men imorgon kommer antagligen redan ett kollage som jag fick färdigt idag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar