fredag 28 januari 2011

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag har haft olika sorts födelsedagar men i de senaste åren har jag nog inte riktigt firat. Min favoritfödelsedag är kanske det året jag fyllde 16, då bjöd jag hem några flickor från klassen. Vi spela spel, såg på film, åt säkert något och så sov vi alla i vårt vardagsrum där hemma. Varför jag kanske tycker det var den bästa var för att de hade köpt mig en ENORM Nalle Puh bok eftersom de visste jag tyckte om Nalle Puh :)


Men egentligen så har jag mer en favoritfest än en favoritfödelsedag. Året 2009 hade jag en fest för mina klasskompisar från Bi i min mini lägenhet och det var så kul. Det var i samband med halloween. Efteråt drog vi ut på stan och hade det kul. Dessutom kom det också lite gamla Biare från Vasa och joina oss och sov över hos mig. Det var kul! Massa folk i en mini lägenhet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar