måndag 10 januari 2011

Arabia

Nu kommer lite Arabia fynd som jag vill dela med mig. Eftersom jag är på jakten efter kaffekoppar blev det några sådana här.

Jag är lite smått förälskad i denna serie av Mumin i svart och vitt som nu finns i lite olika former. Den här kannan är ju bara hur fin som helst enligt mig :D
Så lite kaffekoppar, båda är lite äldre modeller. Har sett bilder av Pop som ljusblå och det är helt ljuvliga. Kanske jag borde loppis vandra mer. Dessutom så åker vår familj några gånger om året på Rompetorg och där kan man alltid fynda Arabia! Hmm, upptäckte just att Anemone kopparna är tekoppar, därför va de så stora också. :)


(Pop)
(Anemone)


Så till sist en saltask av Arabia. Härligt blå, det finns en annan som liknar lite på den här men är i en lite mörkare blå.

(Saltikka)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar