fredag 21 januari 2011

Dag 11 - Min personlighet

Hurdan är jag som person? Oftast ivrig på projekt men mitt intresse dalar oftast mot slutet och så blir det lite halv dåligt till slut. Instängd som person är jag också. Jag visar sällan utåt när det är något fel och det krävs hundra förfrågningar om allt är bra för att jag skall öppna upp. Det här försöker jag jobba med och har kanske gjort myraktiga framsteg men det är i alla fall något. Det är kanske på grund av denna egenskapen som jag oftast anses vara glad och aldrig har en dålig dag, vilket jag ibland har fått lida för när jag på riktigt har varit arg eller sur. För ingen har tagit mig på allvar.

Annat om min personlighet? Jag har ganska starka åsikter men det är först på senare år som jag har fått mer mod att uttrycka dem bland folk jag känner lite bättre. Men däremot kan jag infinna mig i att jag har fel fast det svider. Men att förlora om och om mot samma person på allt gör mig ganska ledsen till slut och det har jag väldigt svårt att hantera helt enkelt. Det är inte alla som kan erkänna sådant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar