lördag 22 januari 2011

Mer reafynd

Jag var ju till Mo i Rana i måndags och jag har ännu inte visat vad jag hittade där på rean, det var inte mycket men något smått i alla fall.

Det är två delar bara satt ihop som jag har tänkt man kan ha det :) Det ena är en helt vanlig svart tröja och den andra delen är en slags bolero. Jag tänkte det skulle vara bra med något lite annorlunda i min garderob så jag köpte denna duo. Boleron kan säkert va trevlig att ha på sommaren också ovanpå en top.

Så hittade jag en morgonrock. Nu har jag då två (fick en i julklapp också). En som är varm och god för kalla mornar och en mer tunn en för varma mornar. :)

Jag undrar om jag skall klara av att få med mig allt hem igen om cirka två veckor. Tur åker jag inte flyg så det är ingen viktgräns i alla fall. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar