måndag 31 januari 2011

Dag 21 - Det här är jag bra på

Jag anser mig själv vara kreativ. Men kan man vara bra på det? Jag är enligt mig själv bra på att planera kreativa projekt och är väldigt glad i att genomföra dem också kan man säga tycker jag.

Jag tycker om att laga mat och baka och har fått en del komplimanger så då anser jag mig själv vara bra på det också. :) Jag gör inte så komplicerade saker ännu men är väldigt intresserad i att lära mig mer och i att försöka genomföra mer komplicerad recept med ett vällyckat resultat. Asiatisk mat har jag väldigt lust att pröva mig på.

Jag hoppas jag är en bra team medlem och kommer att lyckas bra som barnträdgårdslärare tillsammans med mina framtida arbetskollegor. Jag trivs bra med att arbeta i team och tror på allas delaktighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar