torsdag 24 mars 2011

The winner takes it all

På tisdagen ordande B3 en Get together kväll där huvudbonader var tema. Patrick gjorde denna underbart oranga hatten till sig själv (den tappade ett öra under kvällens gång). Men av någon okänd orsak bytte vi sinsemellen och så tog jag hem priset för bästa huvudbonad åt honom :P Så tänker jag skryta för alla lag där jag var med i (och Patrick också för den delen) vann varje tävling som de ordnades :P Tur i spel otur i kärlek? :S Trevlig kväll med gott sällskap var det.

(Hatten är inspirerad av Patricks egen figur Björn)

Strax blir det att packa väskan och åka till Vasa för att fira Pampas Nationaldag, vi ses där! ;)

Jag åker på Nordplus kurs till Alta, Norge på söndag så nästa blogguppdatering sker säkert först där och då :) Men på söndag måste jag också skiljas från Patrick igen i en månad :( Buhuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar