måndag 31 december 2012

Året 2012

När jag tänker tillbaka på året som gått måste jag tänka extra noga eftersom jag inte med en gång kommer att tänka på något speciellt. Så vad har egentligen hänt i år, vad har jag gjort? Tillsult kommer jag på två stora händelser. Det första är att jag fick fast jobb och det gör livet så mycket mer förutsigbart. Det andra är att vi tillsammans köpte en lägenhet.

Bloggen  har gått lite upp och ner. Jag önskar att jag skulle ha varit duktigare och skrivit oftare än vad jag har gjort. Inspiration kommer och går så att lova mig själv att jag blir bättre i nästa år, det tänker jag inte göra. Jag vill ha en blogg med innehåll och inte en blogg om dittan och dattan om mina vardagsrutiner. Så antagligen måste jag bara acceptera att jag inte alltid skriver så ofta men att när jag skriver så blir det iallafall innehållsrikt.

Bloggen i sig själv har kanske innehållit väldigt mycket mat, mer än andra år, och det är något jag vill fortsätta med. Ännu känner jag att jag inte vill ha en helt ren mat blogg utan denna lilla blandning som jag har nu tänker jag fortsätta mer. Men kanske en dag, vem vet?

Tack till alla mina läsare och hoppas det blir flera läsare i nästa år och flere kommentarer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar