torsdag 16 oktober 2014

Malin's Foodie Living - Önskelista

Sweet life of Malins blogg (klick) pågår nu en tävling, där en lycklig vinnare kan vinna ett presentkort på 100€ till hennes webshop - Malins Foodie Living (klick). För att delta i tävlingen behöver man en blogg och där skall man skriva ett inlägg med en önskelista på 5 produkter som man vill handla på webshoppen. Så här kommer min önskelista:

1. Clipper te. Jag älskar Clippers tesorter och jag skulle nog vilja testa en sort eller fler som är ny för mig, t.ex. Apelsin & kokos och Jordgubb och rabarber. Dessutom är förpackningarna så fina att se på.

2. Müsli. Jag äter massa yoghurt och det är gott med crunch. En müsli från Rénee Voltaire, t.ex. Hallon och blåbär granola, skulle sitta bra.

3. Flytande marseilletvål, apelsin. Jag saknar en tvål på köket just nu.

4. Jäskorg för bröd. Jag har lust att bli bättre på att baka goda bröd och fint mönster på bröden skadar aldrig.

5. Sist men inte minst en Må bra mix - Råchokladblandning till fredagsmyset.

Se nu, det här bröden skulle absolut ha behövt jäsa i en brödkog..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar