onsdag 8 december 2010

7 & 8 December

Hänger ännu efter i min blogg, men idag skall det bli en förändring i det! Varför mitt bloggande har fått lida är på grund av inget internet helt enkelt. Helg i Tallinn och så igår ett sju timmar långt möte i Åbo och därifrån direkt upp till Jakobstad.

Men nu är jag nyklippt och färdig för bloggande! :)

Den 7 December hade jag tänkt prata om ljus, så det kommer här!

Levande ljus i december är ingen ovanlighet tycker jag och säkert många fler. Utbudet på ljusstakar, ljusunderlägg, lyktor och ljus blir ständigt större i mina ögon. Så här i vintertid är det väldigt mysigt med ljus på mörka vinterkvällar både inne och ute. Här kommer några ljusrelaterade bilder från mig :) Först är det två slags lyktor för värmeljus från kid.no och till sist en adventslujsstake gjord av min kompis Emma-Maria. Bilden har jag tagit från hennes pojkvän Pers Facebook profil :) Den är bara så fin!

Tanken var att jag egentligen skulle skriva om Tallinn i dagens inlägg men eftersom jag är efter har jag bestämt att det här får räcka för idag å så kommer det mera imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar