fredag 10 december 2010

Tallinn, en fortsättning

Häår kommer lite föremål som jag fastna för i Tallinn. Men jag har köpt bara en sak av dem alla :P

Lite änglar från julmarknaden i Gamla stan.


Så lite olika föremål från en affär i Rocco Al Mare. Bordet man kan ha i sängen och äta frukost från är absolut min favorit, den var så fin och jag har aldrig sätt en liknande




Hittade en annan liten inredningsaffär också i Rocco Al Mare. Golvlampan som jag bara har fotat skärmen av var otroligt fin, skärmen var i någpn slags metall. De gamaldags kannorna är bara en vinnare med.




Här är ena väskan från sadamarket som jag köpte, stor och praktisk. Den andra är en Luois Vuitton kopia och är mer av en lite övernattningsväska. Är så nöjd över mina köp. Men kan gott tänka mig att återvända till Rocco Al Mare med lite mer pengar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar