söndag 23 januari 2011

Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har jag varit på en tur till Mo, försökt skrivit ut intervjuer, haft min älskling på tur och än en gång surfat runt internet för att hitta precis de rätta sakerna till mitt nästa collage. Med vissa saker har jag lyckats bättre med än andra.

Eftersom jag har varit så duktig på att glömma bort kanden den här veckan är målet att i nästa vecka verkligen ta mig i nacken och göra lite framsteg på den fronten. Har bestämt mig för att ta en studiedag på Nesna, eller två. Dessutom skall jag lyssna på färdiga kandidater på onsdag så jag hoppas det ger mig lite motivation att fullföra min egen i rask takt.

Vad mer har hänt den här veckan. Jo, jag har bestämt mig för att åka hem umeå-vasa vägen, även om det blir 40 euro dyrare men det reselängden är ett dygn kortare. :P :) Men så där annars har veckan varit ganska tom på program. Bättre lycka nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar