torsdag 27 januari 2011

Dag 17 - Mitt favoritminne

Det har tagit mig hela dagen att klura ut vad mitt favoritminne är och ännu är jag inte säkert vilket de egentligen är för de finns så många.

När jag var yngre var jag mycket sjuk. I 2000 fick jag en diagnos, Colitis Ulcerosa som är en tarmsjukdom. Det tog ganska hårt på mig och min familj för att jag var mycket på sjukhus och när jag inte var det var jag väldigt sjuk oftast där hemma. Mitt favorit minne har att göra med min sjukdom. Mina föräldrar har varit där alltid för mig och stöttat mig genom alla jobbiga stunder av min sjukdomshistoria. Jag kommer att aldrig glömma då min pappa sa att han skulle ta min sjukdom så att jag inte skulle behöva gå i genom allt det där tunga. Det är mitt favoritminne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar