söndag 2 januari 2011

Fyndat prylar igen

Har surfat i mellandagarna igen ganska flitigt och fyndat lite saker. Först en retroaktig ljusstake från Ikea. Den har jag sett många gånger tidigare, men nu först fastna den i en av mina bildmappar. Den är lite i samma stil som ett soffbord av Arik Levy som jag har använt mig av i ett av mina collage.
Designtorget har kanske vissa av er hört talas om. Det är ett svenskt företag som har butiker lite överallt i Sverige nuförtiden och om jag kommer ihåg rätt säljer de en hel del av okända designers prylar också. Hittade den kända String hyllan där. Oj, en sådan vill jag kanske ha en dag :) Lyckliga Emilia som har en sådan!!
Så hittade jag denna gulliga babushka/matroshka inspirerade musmattan (på Designtorget alltså, de har en liten näthandel nämligen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar