onsdag 19 januari 2011

Dag 9 - Min tro och livsfilosofi

Vilka svåra rubriker det blev plötsligt. :) Jag måste säga att tidigare hade jag ganska klart utstakat vad jag trodde och varför. Men efter en sväng i livet har jag aldrig riktigt kommit tillbaka till det. Jag vet helt enkelt inte vad jag skall tycka och tänka ännu. Det är inte så lätt heller. Man kan bara inte sätta sig ner och säga åt sig själv att det är dags att klura ut vad man tror. Det kommer väl så småningom.

Livsfilosofien min kanske är mer klar och tydlig. Jag tror på att man måste finna sig själv helt och hållet före man kan bli den man skall vara. Ibland kanske man lever så som andra vill du ska leva och enligt mig behöver man bryta sig ur det och gå sin egen väg. Det gäller att våga vara sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar