måndag 29 september 2014

Loppisfynd

Länge sedan sist som jag har delat med mig av några loppisfynd här på bloggen. Orsaken till det är nog att jag inte har gjort några fynd på väldigt länge. Jag har köpt småsaker nu och då men inga märkvärdiga saker. Förra veckan däremot fick jag öga på dessa "flaskor" och blev förälskad i dem med en gång. Jag kände att jag bara MÅSTE ha dem, så jag köpte dem för 30kr/st.

Dom passar dessutom perfekt in i vårt vardagsrum för tillfället som har flera blåa inrednings inslag. (Jag har dilla på blått för tillfället). Jag skall pröva ta bilder en dag när det är städat så ni får se vad jag menar.

Härliga blåa ljusstakar
Imorgon flyger jag och Aini till Stockholm och därifrån fortsätter resan på onsdag mot Gekås, Ullared. Vi möter min mamma i Stockholm och bilar ned till Ullared. Äntligen är det dags för höstens höjdpunkt, shopping i två dagar med min härliga mamma. Shoppinglistan är lång, kappsäcken är färdigt packad men väldigt tom ;) och det känns lite pirrigt. Det här blir första gången jag skall resa ensam med Aini! Förhoppningsvis hinner och orkar jag blogga därifrån. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar