onsdag 21 januari 2015

Förberedelser

Ainis 1 - årsdag närmar sig med stormsteg och kalaset äger redan rum i helgen. Jag har bakat, provbakat, sökt efter recept, bakat lite mer och funderat på om det blir för lite eller för mycket sött och salt. När det kommer till dekorationer så kör vi det enkelt, ballonger och blommor. Det skall vara färgglatt! 

Vi har bestämt oss för att låna dagiset där jag jobbar eftersom det blir så fort trångt hos oss. Planen var också att vi bara skulle ha ett kalas men det blir två ändå eftersom det var några som inte kan den här lördagen men vill komma på Ainis födelsedag istället.

När jag får tid efter kalaset skall jag göra ett maffigt inlägg med recept och bilder till er och till mig själv så jag kommer ihåg till nästa år.

Det blir bland annat minicupcakes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar