måndag 1 december 2014

1 december



Så är årets julkalender igång. I år kommer jag att dela med mig av diy (do it yourself) pyssel, flera julgodis recept och annat julrelaterat. Hoppas ni blir inspirerade och får en stämningsfull decembermånad.

Så här på första december kommer jag med ett väldigt enkelt tips/diy projekt. Har du någon gammal elljusstake som aldrig blir tagen fram? Eller kanske du har fyndat en på loppis som behöver ett ansiktslyft. Då kan du spraya den i önskad färg och vips så har du en "ny" elljusstake som du kan pryda ett fönster med. Jag hade en gräslig röd elljustake med gulddekoration som jag spraymålade svart. Nu har jag en modern elljusstake som känns väldigt tidlös och kommer att hänga med flera jular framöver.


Min "nya" elljusstake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar